Učenici trećeg razreda uz pomoć svoje učiteljice i roditelja izradili su maketu zamišljenog grada.
Nakon usvojenog pojma makete učenici su odlučili na jedan dan postati projektanti i izraditi maketu svog zamišljenog grada. Prikupljeni su potrebni materijali kako bi maketa poprimila završni izgled. Uslijedila je višesatna radionica u kojoj su učenici pokazali svoju vještinu, maštu i kreativnost. Bojali su se komadi stiropora, spužvi i kartona i sve se pretvaralo u vesele kuće i zgrade. Svaka građevina dobila je svoju funkciju pa je tako Maštograd dobio školu, crkvu, vrtić, ljekarnu, kazalište, muzej… Spretne ruke učenika od papira i čačkalica stvorile su ceste, igralište, drveće, kružni tok, prometne znakove… Ljepljenjem objekata na čvrstu podlogu nastao je grad iz mašte. Na trenutak je “oživio” jer su na njegove ulice učenici stavili figurice ljudi i životinja. Zajedničkim radom, uz puno truda i preciznosti nastali su prvi uspješni graditeljski ostvaraji učenika, a oni su na zornom i stvarnom prikazu makete shvatili njen osnovni izgled i međusobni položaj objekata u prostoru.
Alma Hess, dipl. učiteljica