Početak 2. polugodišta

Prvi dio zimskih praznika je iza nas. Naravno da nikome nije bilo lako ustati iz toploga kreveta i biti u školi u 8 h nakon dva tjedna odmora, no ipak moramo priznati da je bilo dovoljno vremena za odmor. Hrabro smo kročili u 2. polugodište te smo spremni za izazove koje nam ono donosi. Ipak, nismo samo tako zaboravili što nam se sve dogodilo u 1. polugodištu. Formirali smo krug u stražnjem dijelu naše učionice te se prisjetili lijepih trenutaka koji su obilježili 1. polugodište. Možete pogoditi, najljepše uspomene i sjećanja učenici vežu uz školske izlete i izvanučioničku nastavu. Nakon prepričavanja zanimljivih i šaljivih događaja, izrekli smo što očekujemo u drugom polugodištu. Osim što se učenici već sada vesele novim izletima, istaknuli su da žele biti uspješni u svladavanju gradiva. Nakon toga uslijedio je zadatak koji nam se posebno svidio, stvaranje mreže lijepih želja od klupka vune. Svaki je učenik izrekao svome prijatelju što mu želi u 2. polugodištu te mu predao klupko vune kako bi i on napravio isto. Kako je naša mreža na kraju izgledala možete vidjeti na priloženoj fotografiji.

Pročitajte još

SIGURNOST DJECE U PROMETU

Poštovani roditelji, Škola priprema preventivne programe o sigurnosti djece u prometu u kojima će sudjelovati učenici, ali i vi, roditelji. U dopisu Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih se navodi: „Spomenute teme potrebno je obavezno uključiti u preventivne...

REZULTATI NATJEČAJA

ZA UČENIKE ŠESTIH I SEDMIH RAZREDNIH ODJELA KOJI SU SE PRIJAVILI ZA SUDJELOVANJE U ERASMUS+ MOBILNOSTI U LJUBLJANI (6. 10. 2024. – 11. 10. 2024.) Projekt 2024-1-HR01-KA121-SCH-000202960 Na natječaj za mobilnost u Ljubljani prijavilo se je 10 učenika šestih razreda i 8...

Proljeće u našoj školi

Stiglo je proljeće, a s proljećem su stigle i nove radosti. Priroda se budi, a probudile su se i ručice naših kreativnih učenika. S velikim veseljem učenici od 1. do 4. razreda poželjeli su dobrodošlicu proljeću šarenim cvjetovima, zelenim šumama i razigranim...

Geometrija i umjetnost

Geometrija se obično povezuje s matematičkom preciznošću i logičkim razmišljanjem, ali ima veliku povezanost s umjetnošću. O suživotu geometrije i umjetnosti i o njihovoj bogatoj povijesti koja se proteže kroz stoljeća istraživali su učenici 4. razreda. Od antičke...

Skip to content