Kako čitanje učiniti ugodnijim i zanimljivijim? Odgovor smo dobili u učionici 3. razreda.
Drugo polugodište započeli smo u opuštenom i relaksirajućem tonu. Organizirali smo književnu čajanku u učionici. Učenici su u školu donijeli svoju omiljenu šalicu i čaj. U hladno siječanjsko jutro čitale se se priče poznatih dječjih književnika koje su uz mirise voćnog čaja i okuse kamilice, mente, sljeza i kadulje bile posebno zanimljive. Savršen dodatak zajedničkom čitanju donijeli su čajni kolutići i domaći med kojim smo zasladili razrednu čajanku. Bilo je veselo i inspirativno. Stvorili smo pozitivno razredno ozračje i lijepe uspomene. Potaknuti spoznajom o vrijednosti čitanja zaključili smo da je čitanje naglas zanimljivo i zabavno jer razvija vještinu slušanja, obogaćuje rječnik, razvija maštu i utječe na uspješan razvoj djeteta. Stoga se veselimo sljedećoj književnoj čajanci u našoj učionici.
Alma Hess, dipl. učiteljica
U privitku pogledajte više
Pročitali smo legendu o nastanku čaja i izdvojili neke zanimljivosti. Proučavali smo izreke nastale u različitim kulturama i vremenskim razdobljima koje pokazuju vrijednost čaja u pojedinim civilizacijama.
"Kako se vodom peremo izvana, tako se čajem peremo iznutra".
KINESKA IZREKA
Veselimo se ponovnom druženju uz ljekoviti napitak po našem ukusu.